środa, 1 maja 2013

Kabaret z połamaną nogą

Ostatnio bardzo cierpię, bo nogę mam połamaną, więc nie do śmichu mi, i nie do bloga.

Ale kabaret z Göteborga trochę mnie ożywił. Poniżej zaproszenie. Za błędy ortograficzne i interpunkcyjne nie odpowiadam, nie mogłam zaproszenia edytować.

Obrazki się chyba nie w każdej przeglądarce pokazują, ale fajne są. Gdyby ktoś był w Göteborgu 25. maja, to polecam, dziewczyny naprawdę świetnie śpiewają.

A tu mój dodatek, nie wiem, czy wejdzie do programu:

(kompilacja "Doktora Ziwago" i "Czterech Pancernych"; 
w tle widzę Danusię ze strzykawką). Wygłupiam się, nie bierzcie mnie na poważnie ;-)!

A: Fajny film wczoraj widziałem!

B: Momenty były?

A: Maasz... Najlepiej, jak on do tej pielęgniarki....

B: A ona...?

A: Blondyna, duuże, niebieskie oczy...

B: I co, i co?

A: I nic, bo męża miała komunistę.

B: Z PO?

A: Nie, ale rudy był.

B: No to nudne.

A: Wcale nie, bo on cały czas powtarzał: "Tu brzoza, tu brzoza! Słucham cię, tu brzoza!" I wiesz, co się stało?!

B: Nieee...

A: (bardzo tajemniczym głosem): Deszcz się rozpadał!

(I tu można zaśpiewać:

Deszcze niespokojne/Potargały sad

A my na tej wojnie/Ładnych parę lat..." link tu: Czterej pancerni)



Ale kino! 
Zapraszamy serdecznie na wieczór tematyczny "Ale kino!” do siedziby Polskiego Związku Kulturalnego przy Fabriksgatan 30 w dniu 25 maja 2013 Zaczynamy punktualnie o godz. 21, prosimy o wcześniejsze przybycie. Wstęp 60 kr dla członków, niezrzeszeni 80kr. Wieczór rozpocznie występ kabaretu, a potem zabawa - grać będzie wspaniały zespół klubowy.

Kabaret Biura Spraw Beznadziejnych przygotował hity filmowe w nowym opracowaniu. Nasza pisarka Basia Gawrońska stworzyła zaskakujące nowe teksty do znanych filmowych piosenek. Opracował muzycznie Tosiek Skowronek. Będą też skrzypce i melanholijna mandolina.

1 komentarz:

  1. Mandolina oczywiście powinna być "melancholijna", ale pobyt na obczyźnie nie sprzyja ortografii.

    OdpowiedzUsuń